Φόρτωση ...

Συχνές ερωτήσεις

1. Υπάρχει κατάστημα όπου μπορώ να δω τα προϊόντα από κοντά;

Στο κατάστημά μας όπου μπορείτε να δείτε κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ που επιθυμείτε από κοντά. Το κατάστημα λειτουργεί Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο από τις 10:00 έως τις 15:00 και Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή από τις 10:00 έως τις 14:00 και από τις 17:00 έως τις 21:00 επί της οδού Βενιζέλου 48, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Μπορείτε να μας επισκεφθείτε χωρίς ραντεβού, αλλά για την καλύτερη σας εξυπηρέτηση επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 2310-277283 για να επιβεβαιώσετε ότι τα προϊόντα που θέλετε να δείτε υπάρχουν διαθέσιμα στο κατάστημα.

2. Με την αποστολή της παραγγελίας μου δεν μου ήρθε επιβεβαίωση στο email μου. Τι πρέπει να κάνω;

Αφού ελέγξετε ότι έχετε δώσει σωστά το email σας και ότι ακολουθήσατε σωστά όλα τα βήματα που απαιτούνται για την αποστολή της παραγγελίας σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας από την σελίδα επικοινωνίας ή καλέστε μας στο 2310-277283.

3. Μπορεί να αποσταλεί το προϊόν που αγόρασα σε διαφορετική διεύθυνση από τη δική μου;

Τα αντικείμενα που αγοράσατε μπορούν να αποσταλούν οπουδήποτε στην Ελλάδα ανεξάρτητα με τη διεύθυνση του ατόμου που έκανε την αγορά (ισχύει μόνο για αγορές με κάρτα). Η επιλογή αυτή σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε έκπληξη σε κάποιον αποστέλλοντας του το δώρο του στο σπίτι. Παρόλα αυτά ο λογαριασμός θα αποσταλεί στη διεύθυνση του κατόχου της κάρτας με την οποία έγινε η αγορά.

4. Εάν ένα προϊόν που έχω παραγγείλει τελικά δεν υπάρχει τι πρέπει να κάνω;

Ορισμένες φορές κάποια προϊόντα έχουν εξαντληθεί από την αποθήκη μας και δεν έχει προλάβει να ενημερωθεί το site μας. Εάν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο θα επικοινωνήσει μαζί σας ο υπεύθυνος του online καταστήματος για να σας ενημερώσει και να σας δώσει εναλλακτικές προτάσεις.

5. Αν κάτι δεν μου κάνει ή δεν μου αρέσει μπορώ να το αλλάξω;

Η φιλοσοφία του καταστήματός μας είναι οι πελάτες μας να μένουν απόλυτα ευχαριστημένοι με την αγορά τους. Στην περίπτωση που κάτι δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει ή δεν είναι έτσι όπως το έχετε φανταστεί, έχετε δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος. Παρακαλώ σημειώστε ότι οι επιστροφές ή αλλαγές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 10 ημερών από την παραλαβή τους, εφόσον :

Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:

· Επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2310 277283,

· Το προϊόν δεν έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής,

· Οι ετικέτες του προϊόντος δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο,

· Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, η εγγύηση, τα εγχειρίδια λειτουργίας και η απόδειξη αγοράς, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος τους προϊόντος,

· Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο μαζί με το προϊόν,

· Μας αποστέλλετε τα προϊόντα μέσω της ταχυμεταφορικής ACS Courier, με δικά σας έξοδα,

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στη ιστοσελίδα «Επιστροφές Προϊόντων».

6. Γίνεται επιστροφή χρημάτων;

Σε περίπτωση επιστροφής των κοσμημάτων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα κοσμήματα από την επιχείρηση Κ. ΚΑΣΠΑΡΙΑΝ – Σ. ΚΑΣΠΑΡΙΑΝ ΟΕ η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός τριάντα ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.

Οι επιστροφές πραγματοποιούνται μέσω ενός τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξετε. Σε περίπτωση που η αγορά έγινε με πιστωτική κάρτα, τότε το ποσό επιστρέφετε στην κάρτα σας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στη ιστοσελίδα «Επιστροφές Προϊόντων».

7. Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω;

Σας δίνουμε την δυνατότητα να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής με:

  • Αντικαταβολή (πληρωμή κατά την παράδοση).
  • Κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό (προηγείται της αποστολής).
  • Πιστωτική κάρτα.
  • Μέσω της υπηρεσίας PayPal.
  • Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας στο κατάστημα μας.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2310 277283 και να λύσουμε οποιοδήποτε ενδεχόμενο πρόβλημά σας με τον καλύτερο δυνατό για εσάς τρόπο

8. Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής για τις παραγγελίες που αφορούν την Ελλάδα είναι δωρεάν (επιβαρύνουν αποκλειστικά εμάς).

9. Πότε θα είναι έτοιμη η παραγγελία μου;

Αν η παραγγελία σας γίνει Δευτέρα-Παρασκευή μέχρι τις 14:00 το μεσημέρι, θα προωθηθεί την ίδια μέρα από το κατάστημά μας, εφόσον η διαθεσιμότητά του είναι 24 ωρών. Αν η παραγγελία σας γίνει Σάββατο-Κυριακή ή σε περίοδο εορτών θα προωθηθεί την πρώτη εργάσιμη μέρα, με σειρά προτεραιότητας. Μέσα σε τρεις εργάσιμες μέρες η παραγγελία σας θα σας έχει αποσταλεί. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στη ιστοσελίδα «Αποστολές Προϊόντων».

10. Με ποιόν τρόπο μπορεί να γίνει η αποστολή των προϊόντων που έχω παραγγείλει;

Η αποστολή για παραγγελίες που αφορούν την Ελλάδα γίνονται αποκλειστικά με Ταχυμεταφορική εταιρεία Courier της ACS.

Silence!